Hoe maak of pas ik een locatie aan in de Utrecht Venue Finder?



Bekijk de video met instructie van het invoeren en/of aanpassen voor een locatie voor de Utrecht Venuefinder. 

Onder de video staat de instructie ook uitgeschreven. Bekijk als voorbeeld: https://locatiesutrecht.nl/locaties/domtoren.
Als de aangegeven informatie is ingevuld en de locatie is opgeslagen dan duurt het max. 1 uur voordat de aanpassingen zichtbaar worden op de website.


Hoe maak of pas ik een locatie aan in de Utrecht Venuefinder - Uitgeschreven instructie:

Inloggen
Ga naar https://eventconnectors.nl en klik op de knop 'Inloggen'
Je bent nu op https://app.thefeedfactory.nl en log in met gebruikersgegevens:


E-mailadres: (e-mailadres)

Wachtwoord: ******** (eigen wachtwoord)


In jouw account vind je jouw locatie(s). Klik op de tab locaties, open je locatie en vul de velden in.



Stappen voor het invoeren van een congres- of vergaderlocatie:

  1. Titel → Vul de naam van de locatie in
  2. Korte beschrijving → Geef in 1 of twee zinnen uitleg over de locatie
  3. Lange beschrijving → Beschrijf de locatie in maximaal 3 alinea’s
    - Open het tabblad Engelse taal en klik op de knop ‘Vertaal alles’. Nu is je tekst ook in de Engelse taal beschikbaar.
  4. Categorieën → Kies een of meer categorie(ën) die het best past of passen bij de locatie
  5. Media → Voeg een of meerdere afbeelding(en) toe
    1. voeg evt. nog een PDF naar een brochure of plattegrond toe
  6. Websites → Voeg altijd een website toe van de locatie (naar zakelijke webpagina over verhuur)
    1. voeg evt. de link naar duurzaamheidsinfo op website locatie toe
  7. Waar → Vul de adresgegevens in van de locatie
    1. naam van de locatie is hetzelfde als de titel van de locatie
  8. Wanneer → Niet van toepassing - Openingstijden zijn op aanvraag
  9. Prijs & promotie → Niet van toepassing
  10. Wie → Als er contactinformatie beschikbaar is vul je deze hier in. Zorg dat je minimaal het zakelijke e-mailadres voor contact invult.
  11. Extra’s → Niet van toepassing
  12. Eigenschappen → Selecteer de volgende eigenschappen:
    1. capaciteit: minimale en maximale capaciteit verplicht invullen

    2. ligging: vul in afstand tot treinstation, openbaar vervoer, snelweg en vliegveld (in kilometers)

    3. toegankelijkheid: vink aan of locatie voorzieningen heeft voor:

      1. mensen die minder mobiel zijn (rolstoel, rollator, hulphond, …)
      2. mensen die blind of slechtziend zijn
      3. mensen die doof of slechthorend zijn
      4. mensen die gevoelig zijn voor prikkels

      - Vul bij toegankelijkheid altijd in ‘Ja’, ‘Nee’ of ‘NVT’.
      - Zorg ook dat er een link naar toegankelijkheidinformatie op website locatie wordt geplaatst. Is deze er niet dan veld leeglaten.
      - Is de info ook in het Engels, dan ook Engelse link toevoegen.

    4. vervoer: aantal parkeerplaatsen

  13. Zalen → Klik op ‘voeg een kamer toe’, vul de naam van de zaal in en voeg een foto toe. Doe dit voor alle zalen die er zijn
  14. Per zaal eigenschappen toevoegen → Selecteer de volgende eigenschappen:
    1. capaciteit: minimale en maximale capaciteit zaal verplicht invullen
    2. Faciliteiten Zaal: Vul bij faciliteit vergaderzaal altijd in ‘Ja’, ‘Nee’ of ‘NVT’. Voor alle faciliteiten van de zaal.
Sla je aanmelding of aanpassingen op. Na max. 1 uur zullen deze zichtbaar worden op de website. 
---------------------------------------------------------------
Extra instructie specifiek voor locaties op postcodes 3511 en 3512:
- In het onderdeel 'Waar" vul dan bij buurt in: Utrecht Centrum 
---------------------------------------------------------------

Bekijk onderstaande screenshots om te zien hoe je vermelding eruit komt te zien. Vragen? Neem contact op met support@thefeedfactory.nl




Tags